جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

عدم اجرای حفاظ استاندارد کانال آب؛ غرق شدن کودک ۵ ساله در شهر ری

 روز پنجشنبه ۱۶ مرداد، یک کودک ۵ ساله، به دلیل عدم وجود حفاظ استاندارد، در یک کانال آب در روستای امین‌آباد ری غرق شده و جان خود را از دست داد. دادستان شهر ری با اشاره به تکرار حوادث اینچنینی در کانال آب مدعی شد که بدون اغماض با دستگاه های مقصر در این حادثه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، به دلیل عدم وجود حفاظ استاندارد، در یک کانال آب در روستای امین‌آباد ری غرق شده و جان خود را از دست داد.

دادستان شهرستان ری با اشاره به حادثه تلخ دیگری که منجر به فوت یکی دیگر از شهروندان در

کانال آب شده بود، گفت: “درصورتی که این کانال‌ها فنس کشی و ایمن سازی شود شاهد چنین حوادثی نخواهیم بود لذا علاوه بر شناسایی مقصران حادثه، باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه اِعمال شود”.

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر به کلانتری ۱۷۳ اعلام کردم گزارشی از وضعیت پرمخاطره این کانال به دادستانی ارسال کنند تا نسبت به رفع مشکل به صورت اساسی و پیشگیری از اتفاقات تلخ دیگر، اقدامات لازم انجام گیرد.

نوفرستی ادامه داد: پس از بررسی تمام جوانب حادثه توسط کارشناسان، مقصران حادثه مشخص می‌شود که امکان دارد چندین دستگاه در بروز این حوادث سهیم باشند لذا قطعاً بدون اغماض با تمام مقصران برخورد خواهد شد.

عدم اجرای حفاظ استاندار و فقدان ایمن سازی کانال های آب پیش از این نیز قربانیان بسیاری گرفته است.

No comments:

Post a Comment