جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

یک عضو دیگر کانون نویسندگان ایران بازداشت شد

 روز سه ‌شنبه ۲۴ تیرماه، میلاد جنت، مترجم، شاعر و عضو کانون نویسندگان ایران توسط ماموران امنیتی در منزل شخصی اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. ماموران حین بازداشت اقدام به تفتیش منزل کرده و برخی از وسایل شخصی او را نیز ضبط کرده و با خود برده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانون نویسندگان ایران، روز سه ‌شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹، میلاد جنت، مترجم، شاعر و عضو کانون نویسندگان ایران توسط

ماموران امنیتی در منزل شخصی اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

ماموران حین بازداشت اقدام به تفتیش منزل وی کرده و برخی از وسایل شخصی او از جمله لب تاب و تعدادی از کتابهایش را نیز ضبط کرده و با خود برده اند.

گفتنی است که تا لحظه تنظیم این خبر از دلایل بازداشت، نهاد بازداشت کننده و محل نگهداری وی اطلاعی در دست نیست.

بر اساس این گزارش، او در این فاصله یک بار با تماس گرفته و به بستگان خود گفته است که حالش خوب است و تا «یکی دو روز دیگر آزاد» می‌شود.



No comments:

Post a Comment