جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

فعالیت‌های جاسوسی و تروریستی سپاه قدس در آلمان


سرویس های اطلاعاتی آلمان در گزارشی هشدار دادند که جاسوس های سپاه قدس پاسداران در خاک آلمان فعال هستند و یکی از آنها به تازگی دستگیر شده است.

این گزارش که توسط وزارت کشور آلمان منتشر شده تصریح می کند که اعضای سپاه قدس فعالیت های گستردۀ جاسوسی در آلمان علیه طرفداران اسرائیل و یهودیان انجام می دهند.

گزارش سرویس های اطلاعاتی آلمان بعید نمی داند که فعالیت های جاسوسی سپاه قدس به قصد انجام حملات در آینده صورت می پذیرد.

سرویس های اطلاعاتی آلمان در گزارش خود تأکید می کنند که در سال ٢٠١٩ یکی از اعضای سپاه قدس در ایالت هسن در مرکز آلمان دستگیر شده است.

همین منابع گفته اندند که تحقیق در مورد این فرد و همچنین ده عضو

دیگر سپاه قدس که به اتهام جاسوسی در اواخر سال ٢٠١٧ در آلمان دستگیر شده اند، ادامه دارد.

به گزارش رادیو فرانسه، سرویس های اطلاعاتی آلمان در گزارش خود جمهوری اسلامی را یکی از حامیان اصلی یهودستیزی در جهان توصیف کرده اند.

حزب الله؛ درخواست کنگره آمریکا از اتحادیه اروپا

قانونگذاران آمریکا از اتحادیه اروپا خواستند تمامیت حزب‌الله را یک سازمان تروریستی اعلام کند

هیل نشریه کنگره آمریکا در گزارشی در رابطه با فراخوان کنگره به اتحادیه اروپا نوشت: قانونگذاران آمریکا از اتحادیه اروپا خواستند تمامیت حزب‌الله را یک سازمان تروریستی اعلام کند.

این منبع نوشت: گروهی دو حزبی از مجلسین آمریکا طی فراخوانی از اتحادیه اروپا خواستند تمامیت حزب‌الله را یک گروه تروریستی اعلام کند و فعالیت این گروه را در قاره اروپا ممنوع سازد.

هیل نوشت: تا کنون کشورهای انگللیس، آلمان و کاناد کل حزب‌الله را تروریستی نامگذاری کردند، اما اتحادیه اروپا تنها شاخه نظامی حزب‌الله را تروریستی می داند.

تروریسم، تروریسم است و استثنایی نمی‌توان قائل شد

مجله پارلمان بریتانیا طی مقاله‌ ای با عنوان «تروریسم، تروریسم است و استثنایی نمی‌توان قائل شد» نوشت: زمان آن است که اتحادیه اروپا فرق قائل شدن بین به‌اصطلاح بال سیاسی و نظامی حزب‌الله لبنان را خاتمه دهد و تمامیت این سازمان را غیرقانونی اعلام کند. گنجاندن حزب‌الله در لیست تروریستی از سوی آلمان یک گام قابل توجه علیه تروریسم و اقدامات رژیم ایران بود.

این منبع نوشت: حزب‌الله یک عامل بی‌ثباتی در لبنان است چون به‌عنوان یک نیروی نیابتی رژیم ایران در لبنان دولتی در دولت ایجاد کرده است. نام حزب‌الله طی سال‌ها با ترور و جنایت و تهدید قابل توجه امنیتی عجین بوده است. زمان آن است که تمامیت این گروه تحت امر رژیم ایران تروریستی اعلام شود و رسما توسط اتحادیه اروپا نامگذاری کردد.



source https://www.azadegy.de/?p=20212

No comments:

Post a Comment