جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

اتهام تشویق به فساد و فحشا به دستیار سابق روحانی


خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران از صدور کیفرخواست علیه شهیندخت مولاوردی، معاون و دستیار پیشین روحانی در امور زنان و امور شهروندی خبر داده است.

بنا بر گزارش این خبرگزاری حکومتی، دستیار سابق روحانی با اتهاماتی چون “فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشویق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن و در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با هدف بر هم زدن امنیت کشور” روبرو شده است.

خانم مولاوردی در واکنش به این خبر در توییتر نوشت: چه کسی پاسخگوی تعارض‌ها و تناقض‌هایی است که با دیدن این خبر در ذهن جوانانمان جوانه می‌زند؛ از یک طرف انفجار تبلیغات برای ترویج عفاف و حجاب این روزها و از آن طرف مقام مسئولی که با پوشش چادر متهم به تشویق به فساد و فحشا می‌شود؟، کدام را باور کنند؟!

پرونده سازی برای نماینده جسوری که افشاگری می‌کرد

پرونده پروانه سلحشوری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پس از

انجام مراحل تحقیقات در دادسرای فرهنگ و رسانه با صدور کیفرخواست مجرمیت به دادگاه ارسال شد.

او پس از شکایت شاکیان متعدد و انجام مراحل تحقیقات در دادسرای فرهنگ و رسانه مجرم شناخته شد. کیفرخواست وی با اتهام‌های «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» صادر و به منظور رسیدگی به دادگاه های انقلاب اسلامی و مجتمع قضایی کارکنان دولت ارسال شد!

آقایان! عزاداری‌ جرج فلوید تمام شد، …..!

پروانه سلحشوری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: ‏اگر عزاداری‌ها برای جرج فلوید تمام شد، کمی هم به فکر آن جانباز و کارگر و دخترانی باشید که از سر فقر و نداری، خودکشی و خودسوزی می‌کنند. کجاست مسئولی شرمنده و یا پاسخگو در برابر مردم ایران؟؟!!



source https://www.azadegy.de/?p=20214

No comments:

Post a Comment