جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده جهت تحمل حبس احضار شدند

  علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده فعالان کارگری جهت تحمل دوران محکومیت خود به شعبه اجرای احکام دادسرای کرج احضار شدند. این شهروندان سال گذشته توسط دادگاه انقلاب کرج هرکدام به یک سال حبس تعزیری محکوم و حکم صادره در دادگاه تجدید نظر عینا تایید شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده فعالان کارگری جهت تحمل دوران محکومیت خود به شعبه اجرای احکام دادسرای کرج احضار شدند.

علیرضا ثقفی، هاله صفرزاده به همراه پروین محمدی در شهریورماه سال ۹۸ توسط شعبه اول دادگاه انقلاب کرج بابت اتهام تبلیغ علیه نظام هرکدام

به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند.

نهایتا روز پنج شنبه ۱۸ مهرماه ۹۸، شعبه ۶ دادگاه تجدیدنظر استان البرز حکم صادره علیه این شهروندان را عینا تایید کرد.

علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۹۸ در پارک جهان نما واقع در اتوبان تهران-کرج به همراه تعدادی دیگر که تعدادشان ۱۲ تن برآورد شده بود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه همان سال با تودیع قرار کفالت آزاد شده بودند.

۴ تن از این فعالین به نام های پروین محمدی، واله زمانی، علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده چند روز در بازداشت مانده و باقی افراد ساعاتی پس از بازداشت آزاد شده بودند.

No comments:

Post a Comment