جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

تعیین زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات شکیلا منفرد

 جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شکیلا منفرد در تاریخ ۱ بهمن‌ماه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد. خانم منفرد پیشتر در تاریخ ۱۰ شهریورماه امسال هنگام خروج از منزل توسط نیروهای اطلاعات سپاه در تهران بازداشت و نهایتا در تاریخ ۲۴ شهریور با تودیع قرار وثیقه به صورت

موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زمان و شعبه جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شکیلا منفرد، شهروند ساکن تهران تعیین شد.

بر اساس ابلاغیه‌ای که در تاریخ ۲۰ دیماه صادر و در تاریخ ۲۱ دیماه امسال ابلاغ شده است، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شکیلا منفرد ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱ بهمن‌ماه ۹۹ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد. خانم منفرد به “فعالیت تبلیغی علیه نظام و اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیتی داخلی/ خارجی و توهین به مقدسات اسلام” متهم شده است.

شکیلا منفرد پیشتر در تاریخ ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۹، هنگام خروج از منزل توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های سازمان اطلاعات سپاه در تهران منتقل منتقل شد. گفته می‌شود بازداشت این شهروند بدون ارائه حکم قضایی صورت گرفته است.

وی در تاریخ ۱۹ شهریورماه امسال با پایان مراحل بازجویی به قرنطینه بند زنان زندان اوین منتقل و نهایتا در تاریخ ۲۴ شهریور با تودیع قرار وثیقه  ۴۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

شکیلا منفرد، متولد ۱۳۷۲ و شهروند ساکن تهران است.

No comments:

Post a Comment