جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

الهه موسوی به دادسرای انقلاب تهران احضار شد

 روز یکشنبه ۷ دی، الهه موسوی خبرنگار حوزه محیط زیست، به دنبال شکایت اداره کل منابع طبیعی استان گلستان، با دریافت ابلاغیه ای به دادسرای عمومی و انقلاب تهران احضار شد. در این احضاریه از خانم موسوی خواسته شده که ظرف مدت پنج روز جهت رسیدگی به اتهامات مطروحه در این دادگاه حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران، الهه موسوی، خبرنگار حوزه محیط زیست، به دادسرای عمومی و انقلاب تهران احضار شد.

در این احضاریه که توسط شعبه ۱۶ بازپرسی

دادسرای عمومی و انقلاب تهران صادر و امروز یکشنبه ۷ دی ۹۹، از طریق سامانه ثنا به وی ابلاغ شده، از خانم موسوی خواسته شده که ظرف مدت پنج روز جهت رسیدگی به اتهامات انتسابی در این شعبه حاضر شود.

این پرونده با شکایت اداره کل منابع طبیعی استان گلستان علیه وی گشوده شده و اتهامات مطروحه علیه خانم موسوی “نشر اکاذیب”، “افترا” و “توهین به اشخاص عادی” عنوان شده است.

گفته می‌شود در این پرونده به مطالبی که خانم  موسوی در خصوص آلودگی «رادیوم و باریوم» کارخانه «کانسارخزر»، در فضای مجازی منتشر کرده استناد شده است.

بر اساس این گزارش، خانم موسوی بارها به دلیل فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه محیط زیست، به ویژه در زمینه بهره‌برداری از جنگل‌های منطقه و فعالیت‌های ضد محیط زیستی در استان‌های شمالی، توسط  مقام‌های استان گلستان دادگاهی شده است.

الهه موسوی سابقه سردبیری نشریات محلی گلستان از جمله «سلیم» و همکاری با نشریات و وبسایت‌های کشوری از جمله «اسکان‌نیوز» را در کارنامه خود دارد.

No comments:

Post a Comment