جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

آتش سوزی؛ این بار در کارخانه شناورسازی سپاه


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: یک کارخانه شناور سازی واقع در محله تنگک اول (از محله های جنوبی شهر بوشهر) ظهر امروز آتش گرفت.

جهانگیر دهقانی در این ارتباط در گفت و گو با ایرنا افزود: با هماهنگی‎های صورت گرفته آتش نشانان شهرداری بوشهر، نیروگاه اتمی و اداره کل بنادر و دریانوردی این استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: تانکرهای آبرسانی شرکت آب و فاضلاب نیز آبگیری کرده و در محل آتش‌سوزی هستند.

دهقانی ادامه داد: عملیات مهار آتش‌سوزی توسط نیروهای آتش نشان در حال انجام است.

در ویدئوهای‎های منتشر شده از این حادثه نشان می دهد دود وسیعی محدوده این کارخانه را فراگرفته است.

فیلم زیر:

آتش سوزی و انفجارهای مهیب و پی در پی در تاسیسات هسته‌ای و موشکی رژیم ایران؛ آیا دست اسرائیل و آمریکا در کار است؟

به نوشته یک روزنامه آمریکایی، انفجار در تایسیات هسته ای نطنز شدیدتر از آن چیزی است که در گزارش‌های اولیه بازتاب یافته است. این منبع می نویسد که مسئولیت انفجار با اسرائیل بوده و این اقدام با اطلاع آمریکا صورت گرفته است.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از انفجار تاسیسات هسته ای نطنز نوشت که این رخداد برنامه اتمی رژیم ایران را تا دو سال با تأخیر مواجه می‌کند.

این منبع افزود: تصاویر جدید ماهواره‌ ای از محل انفجار نشان می‌دهد که حجم تخریب به‌ مراتب بیشتر از آنچه بوده که هفته گذشته به ‌نظر می‌رسید.

کارشناسان می گونید حدودا دو سال طول می‌کشد تا رژیم ایران برنامه هسته‌ ای خود را به نقطه‌ای برساند که پیش از این انفجار بود.



source https://www.azadegy.de/?p=20243

No comments:

Post a Comment