جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

فردی هم به اتهام جاسوسی برای آمریکا اعدام شد


خبرگزاری هرانا – غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه از اجرای حکم اعدام رضا عسگری، زندانی امنیتی و کارمند بازنشسته هوافضای وزارت دفاع خبر داد. وی اتهام رضا عسگری که منجر به صدور حکم اعدام علیه او شده است را «جاسوسی» عنوان کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از میزان، امروز سه شنبه ۲۴ تیرماه ۹۹، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز، از اجرای حکم اعدام رضا عسگری طی هفته گذشته خبر داد.

رضا عسگری، کارمند بازنشسته هوافضای وزارت دفاع بوده است.

غلامحسین اسماعیلی با اشاره به اینکه اتهام رضا عسگری، «جاسوسی» بوده است مدعی شد: “وی در سال ۹۵ بازنشسته شد در سال های پایان خدمت به سرویس سیا وصل شد، به جهت

اطلاعاتی که در حوزه موشک های ما داشت که آنها را به سازمان سیا فروخت و از آنها پول گرفت؛ شناسایی، محاکمه و محکوم به اعدام شد”.

اسماعیلی همچنین در خصوص سید محمود موسوی مجد، زندانی امنیتی که متهم به ارائه اطلاعات در رابطه با قاسم سلیمانی به نهادهای جاسوسی کشورهای دیگر است ضمن اشاره به تائید حکم اعدام این شهروند در دیوان عالی کشور گفت که حکم وی تاکنون اجرا نشده است ولی جزو احکام لازم الاجرا است.

بازداشت به اتهام وابستگی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه

خبرگزاری هرانا – رئیس دادگاه انقلاب کرمان از بازداشت و صدور حکم برای تعدادی از شهروندان به اتهام آنچه “وابستگی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه” و “عضویت در گروه‌های مخالف نظام” عنوان کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، رئیس دادگاه انقلاب کرمان از بازداشت و صدور حکم برای تعدادی از شهروندان در کرمان خبر داد.

احمد قربانی اتهام این شهروندان را “وابستگی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه” و “عضویت در گروهک‌های معاند” عنوان کرد.

در این گزارش اشاره‌ای به تعداد و هویت بازداشت شدگان و همچنین جزییات احکام صادره نشده است.



source https://www.azadegy.de/?p=20217

No comments:

Post a Comment