جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

بازداشت دو متهم به تجاوز به یک زن در تهران

 دو مرد در تهران که متهم به ربودن و تجاوز به یک زن هستند، توسط ماموران پلیس بازداشت و به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دو مرد که متهم به تجاوز هستند، دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، اوایل دی ماه سال جاری زن جوانی با حضور در اداره پلیس، به ماموران گفت: “در شرق تهران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ با ۲ سرنشین مرد در مقابلم توقف کرد و چون فکر می کردم راننده

مسافرکش و مرد کناری اش مسافر است سوار بر خودرو شدم.”

وی افزود: “راننده در مسیر از من و مرد دیگر اجازه گرفت تا در میان راه بنزین بزند و همه چیز عادی به نظر می رسید که پس از بنزین زدن ناگهان در اتوبان تغییر مسیر داد و به سمت جاده لواسان رفت و در آنجا با زور و تهدید مرا مورد تجاوز قرار دادند. سپس گوشی موبایل و ۸۰۰ هزار تومان پول نقدی که همراهم بود را سرقت کرده و در شرق تهران از خودرو به بیرون انداختند.”

سپس با دستور قاضی دادگاه کیفری یک استان تهران، تیمی از ماموران برای دستگیری ۲ متهم وارد عمل شدند. ماموران در تحقیقات ابتدایی به پمپ بنزین رفته و در بررسی دوربین های مداربسته موفق به بدست آوردن شماره پلاک خودرو متهمان شدند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ۲۱ دی ماه امسال ۲ متهم به نام های حمید و ارسلان سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ شناسایی و در عملیات پلیسی بازداشت شدند.

بنا بر این گزارش، ۲ متهم به دستور قاضی پرونده به زندان رجایی شهر منتقل شدند.

No comments:

Post a Comment