جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

صد مرتبه رونویسی و حفظ وصیت نامه قاسم سلیمانی؛ مجازات دو متهم در چاورسا

 دو متهم در چاروسا واقع در شهرستان کهگیلویه، مجموعا به ۱۰۰ بار رونویسی از وصیت نامه قاسم سلیمانی و همچنین حفظ این وصیت نامه ظرف مدت حداکثر سه ماه محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از به نقل از فارس، دو متهم به سرقت در چاروسا، مجموعا به ۱۰۰ بار رونویسی از وصیت نامه قاسم سلیمانی و همچنین حفظ این وصیت نامه محکوم شدند.

رئیس دادگستری چاروسا در خصوص صدور

این حکم و با اشاره به تعلیق نیمی از جزای نقدی متهمین بیان کرد: هر کدام از متهمین مکلف است حداکثر ظرف مهلت سه ماه پس از قطعیت حکم، وصیت نامه قاسم سلیمانی را پنجاه بار رونویسی نماید و از مفاهیم آن آشنایی کامل به دست آورد و با حضور در واحد اجرای احکام کیفری ضمن تحویل اوراق دستنویسی شده به واحد اجرا، از حفظ، محتوای کلی وصیت نامه را برای قاضی اجرای احکام بیان کند.

No comments:

Post a Comment