جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

بازداشت متهم به تجاوز به یک زن در تهران

 مردی در تهران که متهم است زن جوانی را مورد تجاوز قرار داده است بازداشت شد. به دستور قاضی پرونده متهم به زندان رجایی شهر منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، متهم به تجاوز به یک زن جوان در تهران بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش زنی جوان با حضور در کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر تهران، از ماجرای مورد تجاوز قرار گرفتنش توسط مردی خبر داد.

این زن ۳۳ ساله که نسرین نام دارد به ماموران گفت: “در اتوبان خلیج فارس منتظر تاکسی بودم تا به مزار مادربزرگم بروم که یک خودروی پژو ۲۰۶ که ۳ مرد سوار بر آن بودند جلوی پایم توقف کرد و چون خیلی وقت بود منتظر تاکسی بودم و هیچ خودرویی نیامده بود با این فکر که راننده پژو ۲۰۶ مسافرکش و ۲

مرد دیگر مسافر هستند سوار بر خودرو شدم”.

شاکی ادامه داد: “همه چیز عادی به نظر می رسید که ناگهان راننده مسیرش را تغییر داد و به محلی خلوت رفت و یکی از آن ۳ مرد با تهدید چاقو و به زور مرا مورد تجاوز قرار داد و سپس پا به فرار گذاشتند”.

بدین ترتیب با ارسال این پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران تحقیقات از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران آغاز شد و کارآگاهان در این مرحله تحقیقات میدانی را آغاز کردند و در گام بعدی نیز پزشکی قانونی، اظهارات زن جوان را تایید کرد.

کارآگاهان پس از شناسایی شماره پلاک خودروی مذکور و صاحب خودرو متهم را در منطقه شرق تهران، دستگیر کردند.

متهم که در این گزارش نامش اسماعیل عنوان شده، ابتدا خود را در ماجرای تجاوز به زن جوان بیگناه می دانست، اما وقتی پیش روی شاکی قرار گرفت و زن جوان او را همان مرد آزارگر معرفی کرد، متهم به ناچار لب به سخن باز کرد و به آزار و اذیت زن جوان اعتراف کرد.

متهم پس از اعتراف به اقداماتش، به دستور قاضی پرونده از دادگاه کیفری یک استان تهران به زندان رجایی شهر منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

No comments:

Post a Comment