جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

معرفی کانال های تلگرام آتئیست ها

 اگر در جستجوی کانال های تلگرام آتئیست ها و آگنوستیک ها در ایران هستید، در اینجا می توانید برخی از پرمخاطب ترین کانال های آتئیست ها در تلگرام را مشاهده نمایید. آتئیست ایران، مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده در این کانالها ندارد و صرفاً به منظور معرفی و دسترسی سریعتر اسامی و لینک کانال های آتئیست و خداناباور در این بخش قرار داده شده اند.

کانال تلگرام آتئیست ها و آگنوستیک ها

Atheists & Agnostics

کانال آتئیست ها و آگنوستیک ها (Atheists & Agnostics) در حال حاظر با ۲۱ هزار عضو، یکی از پرمخاطب ترین کانالهای آتئیست ها در تلگرام محسوب می شود. در این کانال می توانید به سخنرانی ها، ویدئوهای آموزشی و نوشتارهایی با موضوع خداناباوری، نقد ادیان و … دسترسی داشته باشید.

کانال تلگرام کانون بی خدایان و ندانم گرایان

کانال کانون بی خدایان و ندانم گرایان

کانال کانون بی خدایان و ندانم گرایان یکی از قدیمی ترین کانالها در زمینه آتئیسم و خداناباوری است. کانون بی خدایان و ندانم گرایان فعالیت خود را از Facebook آغاز کرد و در حال حاظر در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، توییتر نیز فعال است و در یوتیوب و تلگرام نیز کانال فعال دارد. در کانال تلگرام کانون بی خدایان و ندانم گرایان با ۱۲ هزار عضو، بیشتر بازنشر محتوای منتشر شده در اینستاگرام و فیس بوک صورت می گیرد و همچنین می توانید به کتابهایی با موضوع خداناباوری و علوم نوین نیز دسترسی داشته باشید.

Public Exit

Public Exit

کانال تلگرام Public Exit با ۱۶ هزار عضو، بیشتر به ارائه تصاویر حاوی جملات و سخنان اندیشمندان خداناباور و همچنین یادداشت های کوتاه در زمینه نقد ادیان و آتئیسم می پردازد.

کانال تلگرام پیشنهادی شما برای آتئیست ها و خداناباوران ایران چیست؟ لطفاً در بخش نظرات با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

No comments:

Post a Comment