جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

احضار چند شهروند به دادستانی کرمان به دلیل برگزاری ورزش همگانی

 طی روزهای اخیر، چند شهروند در کرمان به دلیل برگزاری ورزش همگانی به دادستانی این استان احضار شدند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، این شهروندان را “لیدرهای حرکت های خلاف شرع و قانون” خوانده و گفت که احضار آنها در راستای اجرای گشت های امر به معروف و نهی از منکر در فضای فیزیکی جامعه و فضای مجازی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار چند شهروند تحت عنوان “لیدرهای حرکت های خلاف شرع و قانون” به دادستانی خبر داد.

“دادخدا سالاری” در تشریح احضار این

شهروندان که به دلیل برگزاری ورزش دست جمعی صورت گرفته است، مدعی شد: “در روزهای اخیر شاهد برخی اقدامات خلاف قانون و قبح شکنی ها به بهانه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی در کرمان بوده ایم که بازتاب گسترده ای نیز در فضای مجازی داشته است. شناسایی فعالیت های این گروه ها در فضای مجازی از سوی معاونت فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و در فضای حقیقی با همکاری نهادهای اطلاعاتی و انتظامی انجام و مستند سازی شده است.

دادستان کرمان ضمن اشاره به فعال شدن گشت قضایی، اجرایی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر در مرکز استان کرمان گفت: “مرحله نخست این گشت در فضای حقیقی و کف جامعه و مرحله دوم آن نیز در فضای مجازی اجرایی شده و تداوم دارد”.

در این گزارش به هویت افراد احضار شده اشاره ای نشده است.

No comments:

Post a Comment