جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

متهم به شکنجه و قتل یک سگ در شهریار بازداشت شد

 رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از بازداشت یک متهم به حیوان آزاری در شهرستان شهریار خبر داد و گفت که این فرد همراه با آزار و اذیت اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده است. در روزهای اخیر انتشار ویدئویی از آزار، شکنجه و قتل یک سگ موجب واکنش بسیاری از شهروندان در شبکه های اجتماعی شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: “یک فرد که همراه با آزار و اذیت اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده، در شهریار بازداشت شد”.

سید‌نظام موسوی گفت: “برابر رصدهای صورت گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با عاملان ترویج خشونت

در شبکه‌های اجتماعی، فیلمی دلخراش منتشر شده است که در آن مردی در یک حرکت غیر انسانی به همراه آزار و اذیت اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده بود”.

وی افزود: “این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار، توسط کارشناسان پلیس فتا رصد شده و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم شده و پس از هماهنگی‌ قضائی ضمن دستگیری، وی را به پلیس فتا غرب استان تهران منتقل کردند”.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: “با اعتراف متهم به این اقدام غیر انسانی و خشن، وی پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد”.

No comments:

Post a Comment