جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

دختر جوانى كه اقدام به خودكشى كرد ، امروز جان باخت

 یک دختر ۱۷ ساله در تهران که پس از اقدام به خودکشی با علائم حیاتی ضعیف به مراکز درمانی منتقل شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد. وی روز جمعه ۱۷ مرداد، با پریدن از پشت بام یک ساختمان ۳ طبقه اقدام به خودکشی کرده بود. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دختر نوجوانی که عصر روز گذشته ۱۷ مردادماه، در محله قلعه میر تهران دست به خودکشی زده بود، به دلیل شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان خود را از دست داد.

در این گزارش به نقل از اهالی محله قلعه‌ میر آمده است، اورژانس در حادثه خودکشی این دختر ۱۷ ساله، حدود ۳۰ دقیقه تاخیر داشته است که هنوز مسئولان

هیچ پاسخی در این باره نداده‌اند.

این دختر  نوجوان روز جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، در محله قلعه میر تهران با پریدن از پشت بام یک ساختمان ۳ طبقه اقدام به خودکشی کرد. پیکر نیمه جان و غرق خون این دختر جوان در حالی توسط نیروهای آتش نشانی و اورژانس به بیمارستان منتقل شد که علائم حیاتی وی بسیار ضعیف بود.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

No comments:

Post a Comment