جهانی که در واقع «دامی» بیش نیست، و بشر مغرور و سرگردان، در ریسمان های به‌هم ‌تنیده‌ی آن تقلا می‌کند. در جامعه ی دیکتاتوری،.مدام بینِ انتخابِ درست و غلط، تردید است

از یک سو، با عملی که می‌دانند درست است، جانِ خود را به خطر می‌اندازند و از سوی دیگر، با سکوت در برابرِ استبداد، آرمانهایشان را می‌بازند. بهتر است فریاد برآوریم ومرگِ خود را جلو بیندازیم تا سکوت کنیم و جان دادنِ تدریجیِ خود را طولانی سازیم؟

انتقال كتايون افراره از اطلاعات سپاه به زندان اوين

کتایون افراره، متهم سیاسی روز یکشنبه ۲۹ تیرماه از بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم به بند ۲-الف زندان اوین به بند زنان زندان اوین منتقل شد. وی حدود سه هفته پیش در حین شعارنویسی در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۹، کتایون افراره، متهم سیاسی از بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم

به بند ۲-الف زندان اوین به بند زنان زندان اوین منتقل شد.

خانم افراره حدود سه هفته پیش توسط نیروهای نیروهای امنیتی بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم به بند ۲-الف زندان اوین منتقل شد.

تا زمان تنظیم این گزارش از اتهام مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دست نیست؛ با این حال گفته می‌شود وی  در حال شعارنویسی در یکی از خیابان‌های تهران بازداشت شده است.

کتایون افراره حدودا ۳۰ ساله و ساکن تهران است.

هرانا پیشتر در تاریخ ۱۵ تیرماه امسال در گزارشی به شرح وضعیت بند زنان زندان اوین، معرفی زندانیان ساکن این بند و ارائه نقشه طبقات مختلف این بند جهت آشنایی بیشتر با این محل پرداخت.

No comments:

Post a Comment